Re: (dlugie) pł.gł. EPOX RDA3+ tego jeszcze nie bylo

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 11:09:30 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Golinczak" <greq24wroc.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c6l7ga$f09$1_at_inews.gazeta.pl...
> I teoretycznie powinienem stac sie szczesliwym posiadaczem sprawnej ( w
> koncu! ) plyty glownej. Podkreslam TEORETYCZNIE poniewaz:
> Sprzet dziala, jednak co jakis czas wywala mi sie wspomniany na poczatku
> komunikat o tym ze zawiodly ustawienia OC. Pomaga wejscie do BIOSU, zmiana
> FSB ze 166 na dowolna inna wartosc, powrot do 166 (od razu, bez
zapisywania
> zmian) i wyjscie z zapisem (?).

Spokojnie.. ja tez tak mam.
Zdarze sie to bardzo rzadko ale jednak.
Zazwyczaj jak dokladam nowy dysk.

> Inna bardziej ciekawa sprawa to to, ze nie da sie zmienic ustawien FSB
> (innych nie probowalem) nawet o 0,5 mnoznika. To znaczy owszem bios
> zapamietuje zmiane z 11 na 11,5 i przy nastepnym wejsciu to pokazuje, ale
juz
> przy wykrytym procesoze pokazuje (11 X 166) i tak chodzi. Przeciez to
jakas
> bzdura (albo shizofrenia BIOSU).

Normalka. Procesor ma zblokowany mnoznik na stałe.
A'propos... mnoznik i FSB to dwie rozne sprawy, natomiast Ty polaczyles
je w jedno ;).

> Wie może ktos o co w tym wszystkim moze biegac??

O nic.. plyta jest jak najbardziej sprawna, jesli oczywiscie opisales
jej juz wszystkie "nieprawidlowe" objawy.

pozdr.
Przemek.