Re[4]: Radek i dwa monitory

Autor: S3F [ROT-13] (ynmmre_at_zrtncbyvf.cy)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 12:09:10 MET DST

Dnia Sat, 24 Apr 2004 06:36:39 +0000 (UTC)
mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd> napisal[a]:

> Mozesz mi napisac czym w twoim rozumieniu maja sie charakteryzowac te
> dwa pulpity
> ;) bo mam wrazenie ze nie wiesz czego szukasz
dwa niezalezne ekrany, miedzy ktorymi moze przmieszczac sie tylko kursor,
bez mozliwosci przesuniecia okien programow.

> Juz Ci pisalem na dowolnym z Nich mozesz sobie uruchamiac i przesuwac
> (z jednego na drugi)
> aplikacje
problem polega na tym, ze uzywam programow, ktorych paski narzedzi czy
okna dialogowe zostaja na monitorze pierwszym, mimo, ze przesune okno na
2. druga sprawa, chcialbym miec mozliwosc wlaczenia tv na calym ekranie
a nie w formacie znaczka, tv moge uruchomic tylko na podstawowym
monitorze i nie da rady przeunac tego okna na monitor 2.

reasumujac, chcialbym miec dwa niezalezne ekrany, z dwoma paskami zadan,tak
by okna uruchomione na jednym nie daly sie przesunac na drugi.

--
S3F