Re: Radek i dwa monitory

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 18:41:03 MET DST

S3F [ROT-13] napisal(a):

> dwa niezalezne ekrany, miedzy ktorymi moze przmieszczac sie tylko
> kursor, bez mozliwosci przesuniecia okien programow.

maslo maslane -juz to pisalem
otwierasz program -przesuwasz na 2 monitor -dajesz max - zamykasz i zawsze sie juz tam
bedzie otwierac - jezeli tak nie jest cos jest skopane w windowsie (chyba o tym systemie
rozmawiamy) w sterownikach lub nie wiem czym jeszcze ;]
ale mi sie wydaje ze wszystko dziala jak nalezy :P

> problem polega na tym, ze uzywam programow, ktorych paski narzedzi
> czy okna dialogowe zostaja na monitorze pierwszym, mimo, ze
> przesune okno na 2.

to jest wina tych programow, mozesz wymienic jakie?
Tez spotkalem sie z takimi przypadkami
Ze zawsze uruchamiaja sie na glownym lub nie da sie ich przezucic, rozciagnac na drugi
lub
np Painter (program graficzny) - w tym przypadku trzeba okno ca?ego programu rozciagnac na
dwa monitory jezeli chce sie poprzesuwac paletki na 2 monitor

druga sprawa, chcialbym miec mozliwosc
> wlaczenia tv na calym ekranie a nie w formacie znaczka, tv moge
> uruchomic tylko na podstawowym monitorze i nie da rady przeunac
> tego okna na monitor 2.

polski program Cinema (player) -tylko on z odtwarzaczy filmow(z napisami)
 sobie z tym radzi - opcja pelny ekran

heh zorientowalem sie chodzi Ci o tuner - niestetety nie znam ale moze sa takie programy

> reasumujac, chcialbym miec dwa niezalezne ekrany, z dwoma paskami
> zadan,tak by okna uruchomione na jednym nie daly sie przesunac na
> drugi.

2 standartowych paskow zadan,2 menu start, nie da sie zrobic - moze sa jakies dodatkowe
programy narzedziowe
mozesz sobie zrobic dodatkowy pasek zadan - i powiedzmy wrzucic sobie tam rozne ikonki
skroty -prawy klik na zwyklym pasku zadan "paski narzedzi" i "dodaj nowy"
jak cos jeszcze Cie interesuje -jak chcesz to pisz na priv
-----
mixxos mixxos_at_ANTY-ASTYwp.pl