Toshiba DVD-ROM padniety uklad DVD?

Autor: Fazi (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 12:38:24 MET DST

Post dotyczacy tego napedu zamiescilem 22.kwietnia o 23:36 ale nie
otrzymalem za wielu wskazowek...
Wykonalem testy w Nero CD SPEED i mam takie kwiatki:
Odczyt CD-ROM bez problemow - wszystko czyta bez korekcji, natomiast
tloczone filmy DVD [z gazet jakies] jakies 15% na poczatku jest na kazdej
plycie nieczytelnych [na czerwono], potem wszystko idzie jako Dobre [na
zielono] i koncowka znowu na czerwono - nieczytelene - jakies 20-30%.
Czy to oznacza, ze naped padl [sprawdzane na wielu plytach DVD-Video z
filmami], niestety nie mam zadnej plyty z danymi [choc filmy to tez w sumie
pliki vob...].

Czy takie testy oznaczaja iz naped wysiadl i stalem sie posiadaczem napedu
CDROM....

pozdrawiam
Fazi