Re: Co halasuje w kompie

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 12:43:37 MET DST

> A tak BTW: Jak wyciszyłeś dyski bo ja osobiście słysze
HDDki sztuk 3 (jeden
> 7200 i dwa 5400).

Masz racje..szum powietrza tez robi swoje. Chyba wytne
jeszcze dziure w miejscy blachy z otworkami z tylu obudowy i
dam grilka.
..dyskow nie wyciszalem. Po prostu mam dosc ciche.
Wymienilem WD400BB na Hitachi/IBM Deskstar .WD-ek byl dosc
glosny nawet w spoczynku a ten nowy jest slyszalny tylko w
czasie pracy ale jestem w stanie to zaakceptowac. Jak wsadze
szuflade ze starym Samsungiem to dopiero zaczyna sie
jazda... ale uzywam go tylko do przenoszenia danych wiec to
zaden problem.

Robert