Re: Drukarka Laserowa - jaka?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 12:04:48 MET DST

"KarolGT" <karolgt_at_interia.pl> wrote in message
> Witam
>
> planuje kupic drukarke laserowa. Laserowa dlatego ze podobno eksploatacja
> jest duzo tansza niz zwyklych atramentowek, a pozatym w obecnym Canonie
> bjc-2100 padla glowica no i wg.mnie nie oplaca sie juz dodawac zadnych
> pieniedzy do tej drukarki.
>
> Zastosowania:
>
> przedewszystkim text, text i jeszce raz text, ew.czasem jakies wykresy,
> tabelki, ale to tez mozna zaliczyc jako wydruk textowy. w kolorze drukuje
> b.zadko albo i wcale,dlatego wyruk w kolorze nie jest dla mnie wazny.

> [...]
Nie widze sensu zakupu lasera, przy tak malej ilosci wydruku. Chyba, ze
teraz po prostu oszczedzasz sie, a z laserem bedziesz mial ten komfort, ze
mozesz drukowac ile chcesz;)
Ja tam z ok 200-300 str/mc na atramencie wskoczylem na prawie 2 tys. A co do
lasera, to naprawde dobre, z siecia i niskimi kosztami to sa HP >2000,
jednak jak zobaczysz ceny, to sam dojdziesz do wniosku, ze jesli kupowac, to
uzywana - za 1 tys zl kupilem HP lj 4000N - znalazlem oferte na allegro,
pojechalem obejrzalem, i jak na razie jestem b. zadowolony. Natomiast o
nowych to sie nie wypowiem, bo < 2000 nie ma zadnej do sieci, a z takich
szukalem, ale jesli chodzi o firme to najlepiej HP albo Brother. OKI raczej
unikaj, ja nie mam z nia doswiadczenia, ale znam kilku posiadaczy, ktorzy
nastepnym razem zdecydowanie kupia cos innego niz OKI ;)

Aha, do tanich drukarek sa drogie pamieci i nie ma upgradow w stylu duplex,
dodatkowy podajnik, etc. A co do pamieci, to jednak jakies 8 MB by sie
przydalo ;)

pzdr
Zbyszek