Re: norton antywirus

Autor: Michal Lukasik (michu_at_[nospam)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 12:04:45 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto_at_popnet.pl> napisał:

> Hmmm to dziwne.
> Miałem kilka sytuacji, w których ani MKS ani eTrust nic nie wykrył a
Norton
> chwycił.
> Wydaje mi się, że Norton jest najszybciej aktualizowany i wg mnie
najlepiej
> sobie radzi z wirusami.

A mnie się tak nie wydaje. ;D

> Poza tym Symantec zawsze oferuje narzędzia do
> usuwania jakiś "zadziornych" wirusów (usuwanie pod dosem i w trybie
> awaryjnym) czego konkurencja chyba nie oferuje,

Ratuje Cię to "chyba". Zorientuj się zanim coś "chlapniesz".

> a najwyżej odsyła na strone
> symanteca (mks).

Toś podał przykład. MKSa to IMHO "prowizorka".

> Polecam Nortona mimo wszystko.

Nigdy w życiu.

    Michu

Ps.
1) NTG
2) Z produktów Symanteka IMHO godne uwagi są jedynie toolsy do "leczenia"
już zainfekowanych kompów, co nie oznacza, że nie ma lepszych do tego
narzędzi, np. McAfee Stinger.
3) Na pytanie o dobry skaner AV najczęsciej odpowiadam: "Przejrzyj CD
dostarczone z płytą główną"* ;D

* mała uwaga: ostatnio coaz częściej dają 3-mies. triala NAV - a feeee :(