Drukarka Laserowa - jaka?

Autor: KarolGT (karolgt_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 00:29:34 MET DST

Witam

planuje kupic drukarke laserowa. Laserowa dlatego ze podobno eksploatacja
jest duzo tansza niz zwyklych atramentowek, a pozatym w obecnym Canonie
bjc-2100 padla glowica no i wg.mnie nie oplaca sie juz dodawac zadnych
pieniedzy do tej drukarki.

Zastosowania:

przedewszystkim text, text i jeszce raz text, ew.czasem jakies wykresy,
tabelki, ale to tez mozna zaliczyc jako wydruk textowy. w kolorze drukuje
b.zadko albo i wcale,dlatego wyruk w kolorze nie jest dla mnie wazny.

obojetne sa mi takei parametry, jak szybkosc wydruku,bo czy to bedzie 10
czy 20 stron na minute (przykladowo) to i tak nie gra dla mnie roli,czy
np. bedzie czytnik kart,ktorego i tak pewnie nie bede uzywal,

ilosc wydrukow - okolo 100 stron na miesiac

dlatego, jaka polecacie drukarke spelaniajca te kryteria? po prostu,
zwykla,prosta, ale nie zawodna i tania w eksploatacji drukarka
laserowa,zeby np. po 2 miesiacach nei okazalo sie ze musze kupic cartridge
za 200 zl.

p.s

czy warto kupic taka drukarke np. na allegro? czy uzywana znaczy odrazu
zla, i ew.jak rozpoznac czy taka drukarka jeszcze duzo wytrzyma czy jest
juz bardzo zuzyta.

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ