norton antywirus

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 16:48:15 MET DST

Dziś przeskanowałem system i dyski poprzez on line mks_vir scan (darmocha).
Znalazł mi 16 wirusów w tym 3 trojany.
2 wirusy nie udało mu się wykasować (ręcznie usunąłem je dopiero po
uruchomieniu awaryjnego windowsa). Ciekawe jest to iż dysponujemy Nortonem
AntiVirus Symanteca (dla przedsiębiorstw) który aktualizuję co 2 dzień.
Program ten nic nie wykazał po mimo kilku skanowań.
Oprócz tego że ze mnie słaby użytkownik netu to chyba Symantec też nie
bardzo daje rede.

Ankieta.
A Jest ze mnie słaby (dupa) koleś w necie.
B Symantec jest wypasionym programem ale nie za bardzo dla szarego
uzytkownika
C MKS_VIR on line to program nie wypasiony ale dla użytkownika słabego
(dupa) w necie.