Re: norton antywirus

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 08:01:06 MET DST

Użytkownik "blujon" <blu_at_2team.pl> napisał w wiadomości
> Dziś przeskanowałem system i dyski poprzez on line mks_vir scan
(darmocha).
> Znalazł mi 16 wirusów w tym 3 trojany.
> 2 wirusy nie udało mu się wykasować (ręcznie usunąłem je dopiero po
> uruchomieniu awaryjnego windowsa). Ciekawe jest to iż dysponujemy Nortonem
> AntiVirus Symanteca (dla przedsiębiorstw) który aktualizuję co 2 dzień.
> Program ten nic nie wykazał po mimo kilku skanowań.
> Oprócz tego że ze mnie słaby użytkownik netu to chyba Symantec też nie
> bardzo daje rede.

Narazie najlepszym programem antywirusowym jest dla mnie NOD32. Wygral wiele
nagrod. Linka nie pamietam ale google pomoze. Czekam, az skonczy sie u mnie
w firmie subskrybcja na MKSa (dobry jest, ale zbyt obciaza system - okolo
20% a nod okolo 2%), no i jest tanszy, za trzyletnia subskrypcje zaplace
tyle ile za roczna w MKSie.

Ps. Norton tez mnie kiedys zawiodl.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl