Re: norton antywirus

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:04:08 MET DST

Hmmm to dziwne.
Miałem kilka sytuacji, w których ani MKS ani eTrust nic nie wykrył a Norton
chwycił.
Wydaje mi się, że Norton jest najszybciej aktualizowany i wg mnie najlepiej
sobie radzi z wirusami. Poza tym Symantec zawsze oferuje narzędzia do
usuwania jakiś "zadziornych" wirusów (usuwanie pod dosem i w trybie
awaryjnym) czego konkurencja chyba nie oferuje, a najwyżej odsyła na strone
symanteca (mks). Polecam Nortona mimo wszystko.

--
Mariusz