Re: celek 2,6 vs athlon barton 2500+

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 23:12:54 MET DST

Nie wiem jak u ciebie ale na moim starym już Solteku SL-75KAV opcja
wyłanczania kompa po osiągnięciu 70 stopni była aktywna domyślnie, więc nic
nie może się spalić. Duron mi się nigdy nie spalił, a i athlon 1.8 chodzi
sobie juz 2 latka.
Przykre jest to, ze ludzie nie korzystający ze sprzętu opowiadają o nim
takie bzdury, a klienci którzy na sprzęcie się nie znają słuchają takich
"serwisantów" i "informatyków" od siedmiu boleści.
peterd