Problem z partycjami

Autor: JaZ (inttt_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 23:15:42 MET DST

Witam. Bawiłem się pod linuxem w zmiany partycji i coś mi nie wyszło :(
Teraz nic mi nie działa :( Gdy próbuję odpalić Partition Magic to mi wywala
taki błąd:
Init Failed: Error 117
Partition's drive letter cannot be identified.
Pod Slackiem cfdisk również nie działa i wywala jakiś error, pod Fedorą Disk
Druid to samo :(( Próbowałem zainstalować Norton SystemWorks, bo podobno tym
to można naprawić i nie chce mi się to zainstalować! Już nie mam siły :(
Czym to można zrobić??? Pomocy...