Re: celek 2,6 vs athlon barton 2500+

Autor: Quick (jaceksta.nospam_at_no.spam.polbox.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 22:43:37 MET DST

Zapomniałem dodać , program testujący można tak napisać by faworyzował
procesor Intel lub AMD. Żaden test tak na prawde nie jest w pełni
"dokładny".
Ja postawiłem na niezawodność, wiele razy zgłaszali się do mnie ludzie ze
spalonym procesorem AMD, biedak poprostu usmażył się bo nie miał
zabezpieczenia temperaturowego (w procesorach Intel zastosowano to juz w
linii 486 DX2 66).
Jak mozna zaufać firmie która nie dba o interesy użutkownika. Gloryfikowanie
AMD tylko dla tego że jest tańszy jest zabawne.
Pozdrawiam Q.