Re: celek 2,6 vs athlon barton 2500+

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 23:01:35 MET DST

Quick wrote:

> Zapomniałem dodać , program testujący można tak napisać by faworyzował
> procesor Intel lub AMD. Żaden test tak na prawde nie jest w pełni
> "dokładny".

Tak,tak. Wszystkie serwisy internetowe o komputerach faworyzują AMD bo
to biedna, dorabiająca sie firma. Dawid walczący z Intelem w postaci
Goliata. Litości!!

> Ja postawiłem na niezawodność, wiele razy zgłaszali się do mnie
> ludzie ze spalonym procesorem AMD, biedak poprostu usmażył się bo nie
> miał zabezpieczenia temperaturowego (w procesorach Intel zastosowano
> to juz w linii 486 DX2 66).
> Jak mozna zaufać firmie która nie dba o interesy użutkownika.
> Gloryfikowanie AMD tylko dla tego że jest tańszy jest zabawne.

Pracujesz w Intelu? Mam Durona. Jest 100% niezawodny i bije Celerona
potwornie. Wszyscy moi znajomi maja AMD. Żadnych z nimi problemów nie
ma. Żadnego przegrzewania, smażenia.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200