Re: KT600-A, problem

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 18:29:55 MET DST

gg wrote:

> 1. wiem po co są takie sigi ale prawdopodobnie zwyczaj zastosował po
> raz pierwszy jakiś kolo żeby się pochwalić: Patrzcie jakiego to super
> kompa rodzice mi kupili! Teraz jestem thebeściak!

Tego nie wiesz, więc nie wysuwaj domysłów.

> 2. wszystko sie potrafi zepsuć nawet volvo - dajesz gwarancje, że
> zasilacz Chiftec sie nie zepsuje?.

Psuć sie psuje, ale nie słyszałem o przypadku żeby uszkodził coś w
komputerze. O przypadkach uszkodzenia sprzętu przez Codegena, czy
podobny zasilacz słyszy sie dość często. I jeżeli zamierzasz mówić, że
to nieprawda to wykażesz sie sporą ignorancją.

> 3. dobry zasilacz to nie jest panaceum na każdą zwieszkę komputera w
> _szczególności_ jeżeli ktoś zaczyna podkręcanie procka ergo rada zmień
> zasilacz jest robieniem ludkom wody z mózgu.

Jest to jedno z najczęstszych źródeł problemów z komputerem, więc rada
nie jest całkowicie nieuzasadniona. Podkręcanie zwiększa pobór mocy i
słaby zasilacz może sobie nie poradzić.

> 4. z dobrego sprzetu domorosły składacz potrafi złożyć fajnie
> zawieszającego się kompa i żaden zasilacz tu nie pomoże

Z dobrego sprzętu złoży sie dobry komputer z dobrym zasilacz.

> 5. dobry skladacz potrafi z badziewnego sprzętu złożyć prawdziwe
> cacuszko (oczywiście w miarę możliwości finansowych), które chodzi
> jak szwajcarski zegareczek, ponieważ wie jakie rafy ma omijać,

Dobry składacz włoży dobry zasilacz, bo wie jakie rafy ma omijać.

> 6. ja Twoim klientom nie współczuję ponieważ nigdy nie współczułem
> gościom którzy z nadmiaru kasy wywalali ją na ulice bez sensu,

Boś ograniczony i niedoświadczony. Starasz sie być mądry, a coraz
bardziej pokazujesz swój brak wiedzy.

> widziałem już wiele takich ludków którzy najpierw kupili kompa za np
> 6kPLN a potem płakali, że nie dziala. A miało być tak pięknie. Kasa
> to nie wszystko.

1. Zasilacz za 100 zł nie zwiększa mocno ceny komputera(na pewno nie do
6k). Uważasz kupno dobrego zasilacza za straszną ekstrawagancje.
Tymczasem jest to przejaw zdrowego rozsądku.
2. Jakie Ci ludzie sobie zasilanie kupili? Pewnie Codegena...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200