Re: KT600-A, problem

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 18:30:06 MET DST

gg wrote:

> Ponieważ problem dotyczył zwieszek podczas zmiany taktowania procka a
> pyskusja zeszła nt zasilaczy po poście który zalecał zmianę Codegena
> na _firmowe_ cacko.

Ja nie polecałem, ani nie wskazywałem jako źródło problemu. Aczkolwiek
wymiana zasilacza na lepszy z góry eliminuje jedno źródło problemów.

> Czy wymiana zasilacza na firmowy pomoże Rajmundosowi w jego problemie
> zawieszania sie kompa?
> Załóżmy że kupi sobie superfirmowy zasilacz za 400zł - jakiś
> 400W/450W. :P

Może pomóc. Jest to jedno z możliwych rozwiązań. Może to być też
problem z pamięciami, które tylko teoretycznie są PC2700, a w
rzeczywistości nie wyrabiają na taktowaniu 166(333). To jest płyta ECS.
Już wiele postów sie pojawiło o problemach z tymi płytami. Wiele z nich
nie zostało rozwiązanych z powodu niedoskonałości płyt tego producenta.

> no i jak? ...tak myślałem - dziękuję nie mam więcej pytań

pomyśl dłużej...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200