Re: plik nie do usunięcia

Autor: Wonder (jbaqre34_at_cbpmgn.sz)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:20:17 MET DST

> format c: ?????
> no aż tak zdesperowany chyba nie jestem

Dobrze że nie jesteś zdesperowany, bo z tym plikiem to może być większy
problem. Jeśli nie można usunąć go spod DOS-a, to znaczy że będzie to
trudne. Miałem podobny przypadek. Nie dało się usunąć pod DOS (+NTFSPro),
chkdsk też nic nie pomógł, żadne scandiski. Po prostu system ten plik
wyświetlał, ale go nie widział ;-) To były dwa małe pliczki, ale
przeszkadzały mi jak drzazga pod paznokciem. Zacząłem grzebać na dysku
WinHexem, aż udało się na tyle zmienić ich wpisy, że scandisk je zobaczył i
usunął. Możesz też spróbować, ale uważaj. Jeden błąd, i dysk do
formatowania.

--
Wonder
adres zakodowany w ROT13