Re: POMOCY DRUKARKA COS NAWALILAA

Autor: Chinaski (niemaadresu_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 12:40:27 MET DST

Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com> napisał w
wiadomości news:c62kq6$290$4_at_srv.cyf-kr.edu.pl...

> A wydruk probny wychodzi dobrze? Wydrukuj sobie strone z podstawowymi
> kolorami i zobacz czy wogole sie drukuja, czy drukarka potrafi wydrukuowac
> podstawowe kolory.
> Pamietam raz ze w drukarce HP bylo cos nie tak tylko dlatego ze styki
> glowicy byly zasyfione (mozna wyczyscic woda+ludwik albo jakas benzyna
> ekstrakcyjna, albo alkohol).
> Popatrz czy czasem nie masz zlego profilu ICM ustawionego (albo wylacz to
> wogole).
>
> PS
> Sorry za pustego posta.
>
> --
> [...]

próbny wychodzi tak samo beznadziejnie tam gdzie jakas grafika sie pojawi
a co to za profil, profil koloru czy tak? bo nie wiem
A jesli chodzi o styki glowicy prosze jasniej wytlumaczyc bo jestem lamerem
w tych sprawach:)
Dzieki za odzew!
Pozdr.
vCh.