Re: POMOCY DRUKARKA COS NAWALILAA

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:30:54 MET DST

Chinaski <niemaadresu_at_wp.pl> wrote:
[ciach]
> pr?bny wychodzi tak samo beznadziejnie tam gdzie jakas grafika sie pojawi
> a co to za profil, profil koloru czy tak? bo nie wiem

Profile kolorow stosuje sie po to aby obrazek ktory widzisz na ekranie,
ktory widzi skaner i ktory widzisz na wydruku byly takie same. W takim
profilu jest zapisana informacja jak dane urzadzenie pokazuje/interpretuje
kolory. Pomyslalem ze moglbys miec wlaczony jakis inny profil przez co masz
przeklamane kolory. Ale skoro nie wiesz co to jest to ta mozliwosc raczej
odpada.

> A jesli chodzi o styki glowicy prosze jasniej wytlumaczyc bo jestem lamerem
> w tych sprawach:)

Nie wiem jak to jest w Twojej drukarce, ale np. w HP jest wyciagana cala
glowica drukujaca (a nie zbiorniczki) ktora laczy sie z drukarka poprzez
zlocone styki, jakby "z tylu" glowicy widac sporo sciezek zakonczonych mala
kuleczka, od strony drukarki jest podobnie, na karetce (to w czym sie
umieszcza glowice). Przeczysc najpierw ciepla woda a potem alkoholem (ew.
denaturatem lub benzyna ekstrakcyjna), tak aby nic wody nie zostalo na
stykach (bedzie powodowac korozje), dobry do tego jest papier toaletowy.
Wyczysc styki w drukarce i w glowicy.

Jesli masz od kogos to pozycz 100% pewna glowice, bardzo prawdopodobne ze to
wina glowicy. A moze problem lezy w zlych sterownikach?

P.S.
Dobrym zwyczajem jest ciecie wypowiedzi poprzednikow.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com