Re: POMOCY DRUKARKA COS NAWALILAA

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 09:51:34 MET DST

Chinaski <niemaadresu_at_wp.pl> wrote:
> i mam problem z wydrukiem fotek gdyz sa drukowane w nienaturalnych kolorach
> niebieski i ???ty jedynie widac na nich i czarny uzywam tuszy JET TEC i
> nigdy nie mia?em problem?w a teraz kiedy drukjue fotografie sa one totalnie
> przeklamane co zrobic by wydruki by?y normalnej foto jako?ci, g?owica byla
> czyszczona wydruki pr?bne wychodza po niej ok a fotki nadal zwalone:(

A wydruk probny wychodzi dobrze? Wydrukuj sobie strone z podstawowymi
kolorami i zobacz czy wogole sie drukuja, czy drukarka potrafi wydrukuowac
podstawowe kolory.
Pamietam raz ze w drukarce HP bylo cos nie tak tylko dlatego ze styki
glowicy byly zasyfione (mozna wyczyscic woda+ludwik albo jakas benzyna
ekstrakcyjna, albo alkohol).
Popatrz czy czasem nie masz zlego profilu ICM ustawionego (albo wylacz to
wogole).

PS
Sorry za pustego posta.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com