Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 03:09:20 MET DST

Corvin wrote:

> Wykształcenie tu jest jak najbardziej markowe.
> To Ty masz dobre mniemanie o sobie, absolutny brak pokory.
> Piszę czasami skrótami myślowymi zakładając inteligencję
> odbiorcy - w tym przypadku zdajsie mylnie. Te posty są coraz bardziej
> obraźliwe i OT grupy. Wiesz co to jest PLONK? albo killfile?

No, wiesz co? Żeby tak mnie wystraszyć? Przecież ja teraz będę wył z
rozpaczy całymi dniami, a nocą budził się z przerażenia na samą myśl o tym,
że taka wybitna jednostka jak Ty może mnie zignorować. Błagam więc, tylko
nie PLONK ani żaden inny "killfile". Wszystko, tylko nie to. Litości,
Corvin, litośći .....
ROTFL
ceka