Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 11:20:40 MET DST

Dnia 2004-04-19 02:58:29, indywiduum zwane *ceka* wymodziło przez port
119 co następuje:

[...]
<zieeew....>
tniemy, bo nic ciekawego...

> Byłbym wdzięczny gdybyś przed postawieniem tezy, iż plotę "co mi ślina na
> język przyniesie" zechciał wnikliwie przeanalizować pod tym kątem mój,
> napisany mową wiązaną wywód wstępny oraz swój wyrywkowy i nonszalancki do
> niego komentarz.

To techniczna lista dyskusyjna. Tu się dyskutuje na tematy techniczne.
Nie ma tu miejsca na popisy oratorskie, "mowę wiązaną", środki
stylistyczne czy własne przeżycia. To są tematy OT.
Napisałeś pół strony, zanim doszedłeś do sedna. Postawiłeś błędne
twierdzenia. Zostały one w toku dyskusji wyprostowane. Oprócz kilku
porad nt. SATA otrzymałeś także naukę na inne tematy. Doceń to.

Skoro masz zacięcie humanistyczne, to może inny rodzaj przykładu do
Ciebie trafi: załóżmy, że napiszę na grupę zajmującą się np. Piękną
Polszczyzną i poproszę o poradę w kwestii doboru literatury. Zrobię przy
tym kilka błędów ortograficznych i/lub językowych...

Myślisz, że te wszytskie poprawki i pouczenia, które prawdopodobnie
dostanę, to będzie przejaw arogancji ? Pomyśl! To nie boli!

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]