Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 22:33:41 MET DST

Wiekszosc z tego co opisujesz nie jest normalna.

Oprocz jednego. Ja tez mialem dziwne wrazenie ze moja IIyama LCD jest zbyt
ostra i rzeczywiscie mialem jakies dziwne wrazenia z nadmierna ostroscia i
wyrazistoscia obrazu na moim LCD ale po paru dniach mi przeszlo. Pozniej dla
porownania zalozylem jeszcze moja poprzednia IIyame (CRT VisionMaster Pro
451 wiec tez monitor z wyzszej polki) i mialem podobny efekt jak przy
przesiadce na LCD. Nerowo przecieralem oczy i usilowalem przebic wzrokiem te
mgle :-))).

Ja bym reklamowal.

Pozdrawiam,
Andrzej.