Re: Pioneer DVD+/-RW DVR-107 vs. LiteON DVD+/-RW SOHW-812S bulk + soft

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 22:37:44 MET DST

Czesc,

Ja ma Liteon 811s i nie jestem z niej zadowolony. Z tego co wiem to 107 nie
jest juz tak dopieszczona konstrukcja jaka byl 106 ale i tak bym teraz
wybral 811s. Liteon jest bardzo dobry w lamaniu zabezpieczen na plytach
audio i wypalaniu CD. Niestey wypalanie DVD nie jest jego najmnocniejsza
strona. Zeby mi jakakolwiek inna maszyna przeczytala moje DVD to musze je
wypalac z predkoscia 2.4 bo w przeciwnym razie plytki sa niekomptaybilne.

Pozdrawiam,
Andrzej.