Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Karol Bociek (imie_nazwisko_at_XYZwp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:52:25 MET DST

Użytkownik "Grizon" <grizon_at_nowhere.com> napisał w wiadomości
> (...)
> Ja bym reklamowal.

I tak też zrobiłem. Najpierw chcieli mnie odesłać do serwisu Nec, ale w
końcu pozwolili wymienić monitor.

Teraz mam Philipsa 150P4CG. O dziwo, efekt ciemniejszej góry ekranu
pozostał, ale jest mniej widoczny, więc go już zostawię. Co więcej, obraz
jest jakiś przyjemniejszy, oczy już się nie męczą. Zaznaczam, że nie
zdążyłem się przyzwyczaić do Neca przez całe 2 dni, a ten Philips już mi
podpasował.
Poza tym był całe 200zł tańszy. Dla wymagających jednak pozostają LCD-ki co
najmniej o 1000zł droższe.

Pozdrawiam

--
Karol Bociek
+Popraw adres przy odpowiedzi na skrzynkę+