Re: Przygody z ASUSem

Autor: Mr.FX (mrfx_at_spamcut.clan.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:39:18 MET DST

[...]
> To czemu są martwe? Mój stary Biostar pod 486 wiem że u kogoś chodził
> jeszcze 2 lata temu, a ten mój późniejszy od Pentium chodził 5 lat, aż
> zszedł.
> Teraz mam 2 lata Gigabyte i jestem b. zadowolony.

Właśnie. Ja mam też u siebie komputery, które chodzą
nawet od 8 lat, niektóre 24h/dobę degradowane co jakiś
czas z serwerów na zapasowe albo routery. Poza tym,
firma która się ceni nie powinna zwracać z serwisu
niepoprawnie przetestowanych płyt, wystarczy tylko
odrobina wyobraźni aby zrozumiec jakie kłopoty
u końcowego użytkownika powoduje takie postępowanie.
W końcu tak to mogę sobie kupić jakiegoś ECSa.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]