Re: Przygody z ASUSem

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 09:15:44 MET DST

On Fri, 16 Apr 2004 23:39:18 +0200, "Mr.FX" <mrfx_at_spamcut.clan.pl>
wrote:

>Właśnie. Ja mam też u siebie komputery, które chodzą
>nawet od 8 lat, niektóre 24h/dobę degradowane co jakiś
>czas z serwerów na zapasowe albo routery. Poza tym,
>firma która się ceni nie powinna zwracać z serwisu
>niepoprawnie przetestowanych płyt, wystarczy tylko
>odrobina wyobraźni aby zrozumiec jakie kłopoty
>u końcowego użytkownika powoduje takie postępowanie.
>W końcu tak to mogę sobie kupić jakiegoś ECSa.
Ale jak rozumiem, kupujesz te płyty w hurtowni ot tak, normalny zakup
jako end-user ? End-usera duże firmy mają zawsze w d..., nic na to nie
poradzisz, ale np. u mnie w firmie sprzęt komputerowy kupuje się w
większych partiach i tylko na umowy z rygorystycznymi warunkami
serwisowymi. Wtedy dostawca (przedstawiciel dużej korporacji) stara
się jak może, bo wie, że następnym razem nie kupi się od niego
sprzętu. Choć oczywiście często trzeba ich poganiać, ale jak tylko raz
się pogoni to już potem szanują klienta :)). Jak na razie w PL nic nie
poradzi się na traktowanie end-usera przez duże firmy, tutaj powinien
wykazywać się sklep lub hurtownia i ze swojego towaru dawać
zastępczaki, ale wiadomo jak jest ...

pzdr,
Dentarg

--