Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Latet (latet_at_xxx.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 18:05:30 MET DST

> Gdy przychodziłem z pracy do domu, gdzie siedziałem przez 7 godz. przed
> ekranem to miałem z powodu bólu oczu, dość tej pracy. Gdy wywalczyłem
> moniotor LCD to mogę siedzieć nawet 24 godz. i nie czuję bólu oczu. Taka
> jest różnica.

A ja przed swoim Philipsem 107B spedzilem ostatnie 3 lata zycia,
niemal po 16 godzin na dobę, bez bolow oczu czy glowy,
za to przed tymi wrednymi 109P nie moge wytrzymac nawet
godziny :-(

A LCD... obraz mi odpowiada... ale nigdy nie siedzailem przed
zadnym dluzej. Poza tym zwykle LCD nie nadaja sie do obrobki
zdjec, gdzie wazne sa subtelnosci kolorow.... a tym sie czesto
zajmuję. Jestem wiec skazany na CRT, przynajmniej na razie.

Pozdrawiam,

latet