Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Waldek (wcale_at_nie.mam.maila.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 18:38:10 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet_at_xxx.pl> napisał w wiadomości
> A LCD... obraz mi odpowiada... ale nigdy nie siedzailem przed
> zadnym dluzej. Poza tym zwykle LCD nie nadaja sie do obrobki
> zdjec, gdzie wazne sa subtelnosci kolorow.... a tym sie czesto
> zajmuję. Jestem wiec skazany na CRT, przynajmniej na razie.

Wiadomo, że do profesjonalnej pracy przy obróbce zdjęć, monitory LCD niższej
klasy jeszcze się nie nadają. Ja już zrobiłem ponad 3000 zdjęć cyfrowych, i
dużo obrabiałem na monitorze LCD i jakość obrazu przeciętnemu amatorowi
wystarcza zupełnie. To jest moje prywatne zdanie. Dla mnie oczy są
najważniejsze.

Pozdrawiam

Wald