Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: Latet (latet_at_xxx.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 17:59:13 MET DST

> ROTFL ;)
> Centronics i RS-232C, kolego Latet ;)
> Obecne w pecetach od zawsze, do dzisiaj (choć już nie w każdym)
> Stacje 3,5" weszły - IIRC - w 1985 roku, przy okazji modeli IBM-PS/2

No tak, masz racje.
Ale Centronics i RS-232C to mi wisi i nie przeszkadza.
A dyskietki...... wrrrrrrrr...... ciagle musze ich uzywac, choc nie chce.
Ciagle dostaje dane na dyskietkach przyslanych pocztą w kopercie.
Jak ja tego niecierpie...
Niesmiertelnosc te dyskietki chyba uzyskaja i jeszcze przebija
Centronicsa i RS-232C, bo jak sam zauwazyles, czesco nowych
kompow juz tych portow nie ma, praktycznie wyszly z uzycia,
a stacje dyskietek raczej wszyscy wciaz chcą miec,
bo bez niej moze dojsc do sytuacji "Oops..." i jest problem.

latet