jaki laptop na centrino

Autor: Michał Wójcik (mag_at_anime.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 17:59:21 MET DST

Witam,
Przymierzam się do zakupu laptopa technologie procesora już wybrałem,
centrino teraz zastanawiam się nad modelem,
parę typów mam, może ktoś miał doświadczenie z którymś z tych modeli i
podzieliłby się dośiadczeniami ?
Cenowo najtaniej wypada actina, tylko nie wiem jak jest z jakością. Oto
modele nad którymi się zastanawiam
- Acer TravelMate 290
- Actina Voyager Pro
- FUJITSU-SIEMENS AMILO PRO V2000
- FUJITSU-SIEMENS AMILO M7400
- CALIFORNIA ACCESS 8800 Centrino

Wszystkie modele w zbliżonej cenie z windowsem wychodzie około 6500-700
brutto, a może jest jeszcze coś godnego uwagi
w tym przedziale cenowym ? Lub odrobine tańsze ?
Pozdrawiam
Michał