Re: Karta dzwiekowa na plycie glownej

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:47:24 MET DST

Użytkownik "Voyta$" <mazzi_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> Mam na swojej plycie glownej (Epox z KT600) zintegrowana karte dzwiekowa.
> Uklad nazywa sie bodajze Realtec AC655 czy AC'97 zamotane jest to
> oznaczenie.
> W kazdym razie zapewnia obsluge dzwieku 5.1.
> Czy taka karta wystarczy do znosnego sluchania zestawu 5.1 Creativa
> (P580)???
> Podobno dzisiejsze uklady dzwiekowe maja mozliwosci i jakosc zblizona do
> SB Live 5.1 (To samo tyczy sie podobno ukladu NV Sound Storm)
> Zaznaczam, ze nie zalezy mi na jakosci dzwieku oferowanej przez karty
> [...]

Mam EPOXA 8RDA3+... na plycie tez jakis uklad C-media.
do sluchania mp3 czy cedekow nadaje sie wedlug mnie bez
zazstrzezen. Nie jestem audiofilem wiec byc moze stad
moje podejscie laika. Karta dziala bez problemowo z zestawem
6.1 Creative 6700.
Choc nie wiem czemu ale w winampie slysze tylko przednie.

Drugi problem to Unreal Tournament 2004.
Przy wbudowanych kartach dzwiekowych ta gra nie nadaje sie do
grania. Zintegrowance sa powodem czestych przycinek, skutecznie
uniemozliwiajac sensowna rozgrywke.

Ogolnie zakladam ze zintegrowana karta moze wplynac na plynnosc
dzialania gry w sposob dosc istotny.

Pozdr.
Przemek.