Karta dzwiekowa na plycie glownej

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:38:16 MET DST

Mam na swojej plycie glownej (Epox z KT600) zintegrowana karte dzwiekowa.
Uklad nazywa sie bodajze Realtec AC655 czy AC'97 zamotane jest to
oznaczenie.
W kazdym razie zapewnia obsluge dzwieku 5.1.
Czy taka karta wystarczy do znosnego sluchania zestawu 5.1 Creativa
(P580)???
Podobno dzisiejsze uklady dzwiekowe maja mozliwosci i jakosc zblizona do
SB Live 5.1 (To samo tyczy sie podobno ukladu NV Sound Storm)
Zaznaczam, ze nie zalezy mi na jakosci dzwieku oferowanej przez karty
Audigy...wystarczy SB Live a nie usmiecha mi sie dokladanie do osobnej
karty.
Jakie sa Wasze opinie???

Pozdrawiam!