Re: Re: Nie mozna zapisac na fdd

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:55:57 MET DST

Dobry user <MIet> naskrobał cuś niecuś:

> Te sprawy wyeliminowalem.
> Normalnie odczytuje.
> Na dyskietce jest tylko jeden plik 130 Kb
> Probowalem zmienic tylko nazwe pliku o jedna literke.
> Poza tym wkladalem kilka roznych dyskietek.
>
> Pozdrawiam MIet

Kontynuuję wątek. Jeśli to BIOS Awarda, zaglądnij do BIOS Features
Setup i tam znajdź pozycję "Floppy Disk Access Control (R/W)".
Praktycznie poza płytami Asusa nie spotkałem się występowaniem tej opcji,
aczkolwiek nie wykluczam, że jakiś inny producent też ją wprowadził.
Niektóre stacje dyskietek posiadają zworkologię na sobie (raczej starsze
modele), służącą do bardziej zaawansowanych ustawień typu tryb
komunikacji z kontrolerem, czy właśnie wyłączenie zapisu.

Pozdrawiam

--
Michał
GG # 1759520