Re: Jak zmienić "firmware"?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 19:48:49 MET DST

ceka wrote:

[...]
> zapytałem o przyczynę, powiedziano mi, żebym zmienił BIOS Yamahy. Wprawdzie
> "najnowszy", jaki znalazłem w sieci, nosi zabójczy numer 1.0a (obecny jest
> 1.0) i datę 1.08.2001, ale może to jednak coś nowszego. Nie wiem jednak jak
> wgrywa się ten nowy "BIOS", a w dodatku wątpię czy to coś pomoże. Tak dla
> porządku wolałbym jednak umieć to zrobić.
> Czy mogę więc poprosić o instrukcję wymiany firmware?

drogi kolego!

jezeli zassales z netu jakis plik .zip lub podobne archiwum, to zawiera
ono kilka plikow; na 100% jeden z nich to instrukcja wgrywania nowszego
biosu; jesli jest tylko jeden plik .exe to po uruchomieniu go,
instrukcje pojawia sie na ekranie; poza tym polecam doglebna lekture
strony WWW z ktorej ssales plik;

pzdrv;
adas;