Re: Jak zmienić "firmware"?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 02:17:13 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał:

> drogi kolego!
> jezeli zassales z netu jakis plik .zip lub podobne archiwum, to zawiera
> ono kilka plikow; na 100% jeden z nich to instrukcja wgrywania nowszego
> biosu; jesli jest tylko jeden plik .exe to po uruchomieniu go,
> instrukcje pojawia sie na ekranie; poza tym polecam doglebna lekture
> strony WWW z ktorej ssales plik;

Rzeczywiście, w zzipowanym pliku jest readme, w którym opisano proces
instalacji. Dobrze, że przeczytałem, bo dowiedziałem się, że ten BIOS jest
przeznaczony do nagrywarek z literką "e" na końcu nazwy, a moja tego "e" nie
ma, zatem po kłopocie, nie będę nic zmieniał. Uśmiechnąłem się natomiast z
twojego zalecenia "dogłębnej lektury strony WWW", z której ssałem plik. Otóż
skopiowalem go ze strony tajwańskiego bodajże wytwórcy, na której były same
chińskie "krzaki" i tylko symbole (nazwy modeli) pisane alfabetem łacińskim.
Musiałbym więc chyba studiować (dogłębnie!!) tę stronę do końca życia ..:-))
ck