Maszynka do faktur/Router - ASRock K7VM4

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 22:16:21 MET DST

Witam
Skladam komputer, ktory bedzie sluzyl do: wypisywania faktur i routowania
polaczenia internetowego dla sieci lokalnej, czasem ogladanie DivX
(podlaczanie do TV).
Mam takie wymagania:
1. Stabilnosc - bedzie wlaczony 24h
2. Maly pobor pradu
3. Cichy
4. Dziek 5.1 i wyjscie cyfrowe (SPDIF lub Optyk)
5. Male rozmiary
6. Karta graficzna "onboard" z wyjsciem TV-Out

Na komputerze bedzie uruchomiony system WinXP HE (akurat mam wolna licencje
na ten system) + ICS i Norton Internet Security (tez mam jeszcze jedna wolna
licencje na ten program - wiec chce to wykorzystac), ewentualnie wlacze
ICF - ktory z Firewalli bedzie lepiej wspolpracowal z ICS?

Mam do dyspozycji procesor Duron 1400, cichy HDD 40GB, pamiec 256MB DDR266 i
obudowe Modecom mATX 200W

Z posrod wielu plyt wybralem ta: ASRock A7VM4 (KM400)
Plyta ma LAN, dzwiek 5.1 i grafike - tylko tego brakuje. Ma tez wyjscie
S-Video.

Starczy wstepu :]
Prosze o opinie o tej plycie, jak sie sprawuje? Moze jest inny/lepszy model,
jakas inna firma?
Co mi polecicie?