Re: Maszynka do faktur/Router - ASRock K7VM4

Autor: Maciek (maciek_d_at_icpnet.trzeba_to_usunac.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 22:36:03 MET DST

    Od niespełna pół roku chodzi na tym cudeńku komputer mojej nastoletniej
siostrzyczki (duron 1.4, 265 RAM Kingstona, jakaś Baśka 40 GB, oraz
nagrywarka i dvd w obudowie modecoma sense mini ze standardową zasilką feel
300W). Troszkę internetu, troszkę multimediów, od czasu jakaś starsza gra w
stylu Dungeon Keeper 2 (siostrzyczka jest maniaczką).
    Komp sprawuje się dobrze, config nie sprawia żadnych problemów, a to
jest cholernie ważne, bowiem w razie awarii muszę jechać z odsieczą przez
3/4 Polski ;-)
    Powiedz mi tylko, gdzie na k7vm4 masz tv-out? Bo, albo nie ma go tam
wcale, albo ślepy jestem jak nietoperz ;-P
    Pozdrowienia,
    MD.

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****