problem, skaner

Autor: L&N lab (lunaak.spam.akysz._at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 22:14:42 MET DST

Witam,

Jeśli to ntg to proszę doradźcie gdzie uderzyć...

Od niedawna mam ten skaner. HP scanjet 6300c. Ściągnąłem Twaina z HP.com pod
XP. Zainstalowałem skaner, twaina (precisionscan pro). No i mogę zrobić
tylko preview. Jak chcę zapisać, zeskanować do acrobata albo gdzie indziej
to skaner zaczyna grzać lampę i na tym koniec. Czasem pojawia się komunikat
że nie można odnaleźć skanera albo że nie można zainicjować czy coś ...
Trochę pogrzebałem w troubleshootingu na HP.com ale te porady w ogóle nie
pomogły. Ze cztery razy udało mi się coś zeskanować całkowicie tak jak to
powinno się odbywać ale potem następnej strony już nie dało rady.
Zmieniłem sterownik USB, odinstalowałem skaner i twaina, potem ponownie
zainstalowałem, bez skutku.
Albo to wina badziewiastego twaina, albo hardware'u skanera. Jutro jadę z
nim do serwisu.
Może komuś się coś takiego przydarzyło z tym hapekiem?
Zastanawiam się czy może nie skorzystać z SCSI ale to chyba bez sensu i bez
związku...

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

pzdr
Lunaak