Re: sens kupna nowej gfx

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 10:04:32 MET DST

In news:c5dhh2$5jt$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
Piotr Baszucki (SRWiA) <bezspamu_holenderskie_at_aip.pl> typed:
> Witam,
>
> Chcialbym zmienic sprzet i w zwiazku z tym mam dylemat:
> czy w konfiguracji opartej na Bartonie 2.5 moge wykorzystac starutka
> Nvidie Vante 32mb? Chodzi o to, ze wogole nie gram a chcialbym sie od
> Was dowiedziec, czy zauwaze jakikolwiek wzrost wydajnosci dzialania
> systemu (rysowanie pionowych i poziomych linni i takie tam - ogolnie
> 2d) w porownaniu do np. G-Force'a 5200 fx w samych aplikacjach 2d?
> Zalezy mi na oszczednosci, te ~300zl wolalbym dolozyc np. do ramu.

ja bym wymienil ta vante dla samej jakosci wyswietlanego obrazu (ostrosci i
odwzorowniu kolorow) - jesli masz dobry monitor oczywiscie. Skoro nie grasz
moze warto poszukac np na www.allegro uzywanego matroxa G400 (w cenie ok
80PLN) zamiast FXa 5200. Jesli z tym bartonem 2500+ bedziesz mial plyte
glowna z AGP X8 (a pewnie tak bedzie) to VANTA chyba i nie pojdzie bo AFAIR
ma AGPX2 (inne napiecia, nawet do slotu AGP ne wejdzie bo ma inne wyciecia)
Tak czy inaczej bedziesz musiaj ja zmienic. Jesli zdecydujesz sie na matroxa
to podobno nie wszystkie chodza z nowymi plytami. Ja akurat mam taka co
chodzi :-) Do drugiego kompa kupilem sobie ELSE MX (50PLN) Jesli nie grasz
bedzie to lepszy wybor od VANTY i na pewno pojdzie na kazdej nowej plycie z
AGP X8.

pzdr.
trzmiel