sens kupna nowej gfx

Autor: Piotr Baszucki \(SRWiA\) (bezspamu_holenderskie_at_aip.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 09:47:07 MET DST

Witam,

Chcialbym zmienic sprzet i w zwiazku z tym mam dylemat:
czy w konfiguracji opartej na Bartonie 2.5 moge wykorzystac starutka Nvidie
Vante 32mb? Chodzi o to, ze wogole nie gram a chcialbym sie od Was
dowiedziec, czy zauwaze jakikolwiek wzrost wydajnosci dzialania systemu
(rysowanie pionowych i poziomych linni i takie tam - ogolnie 2d) w
porownaniu do np. G-Force'a 5200 fx w samych aplikacjach 2d? Zalezy mi na
oszczednosci, te ~300zl wolalbym dolozyc np. do ramu.

Z gory dziekuje za odpowiedzi .

Pozdrawiam,
Piotr Baszucki (holenderskie_at_aip.pl)
Serwis Roślin Wodnych i Akwariowych (SRWiA)
http://www.holenderskie.pl