Re: sens kupna nowej gfx

Autor: KarolGT (karolgt_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 13:10:21 MET DST

> Chcialbym zmienic sprzet i w zwiazku z tym mam dylemat:
> czy w konfiguracji opartej na Bartonie 2.5 moge wykorzystac starutka Nvidie
> Vante 32mb? Chodzi o to, ze wogole nie gram a chcialbym sie od Was
> dowiedziec, czy zauwaze jakikolwiek wzrost wydajnosci dzialania systemu
> (rysowanie pionowych i poziomych linni i takie tam - ogolnie 2d) w
> porownaniu do np. G-Force'a 5200 fx w samych aplikacjach 2d? Zalezy mi na
> oszczednosci, te ~300zl wolalbym dolozyc np. do ramu.

mialem rive tnt2 m64 32 mb, zmienilem na gforce 2mx200 i zauwazam roznice
w jakosci wyswietlanego obrazu, podobnie jak ty wogole nie gram (czasem
jakies stare gierki do 1 MB) i wydaje mi sie ze zmiana na jakas
nienajnowsza (ale nowsza niz vanta) karte grafiki za mniej wiecej 100 zl
oplaca sie przy tym procesorze (mam taki sam)

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ