Re: Chce słyszeć cisze....

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 09:55:35 MET DST

In news:rn2wpavtnoz1$.15slq9qkukib1.dlg_at_40tude.net,
marcus075 <ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> typed:
> -co by chłodził procesor przyszłościowo... tzn: na jakiegoś AXP
> 2800+:)
> -cena: do 70zł.

w cenie 38-60PLN mozna kupic coolermastera CP5-8JDIF-0L
http://www.coolermaster.com/
znajdzies sobie opis na ww stronie (link bezposredni jest troche dlugi i
moze sie polamac)
jego standartowe obroty to 2300-2500, ja zwolnilem go do 1800 i jest bardzo
cichy. proponuje do tego dokupi fanmate'a dla plynnej regulacji lub
przelaczyc go na 7V - bedzie cicho i wydajnie. U siebie zwalnialem tez
wentyle w chieftecu 420W dualfan. W tej chwili wszystko jest super ciche,
ale to za sprawa grafiki z pasywnym chlodzeniem - matrox g400. Nie wiem co
bedzie jak w przyszlym tygodniu kupie nowa grafe :-(

> jedno: Na mojej karcie graficcznej jest też wiatraczek- można go
> wymienić na chłodzenie pasywne...?

pasywne chlodzenie zalmana bedzie troche drogie w stosunku do ceny tej
grafiki, ale raczej niezbedne jesli chlodzenie ma byc bez wentylatora. moze
sa jakies zalamopodobne produkty - tansze. Warto tez sprobowac zalozyc
wiekszy radiator np od jakiegos proca i cichy, wiekszy, wentylator puszczony
na 5V. Jesli karta nie grzeje sie zbytnio mozna tylko zwolnic obroty
wentylatora i powinno byc ok.

pzdr.
trzmiel