Re: GeForce4 Ti4200 vs Radeon9100

Autor: qmodo_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 11 Apr 2004 - 10:04:49 MET DST

> Nowego Radka nie kupisz. Chyba, ze zlezaly jakis w magazynie ale w to
> watpie... Zreszta to samo tyczy sie GF 4 Ti4200...

zdaje sobie sprawe, ze beda to pozostalosci magazynowe, zreszta
definicja "nowosci" tez moze byc rozna :)

> A to akurat zalezy od producenta bo rownie dobrze mozna zrobic knota z
> Radeona co zylete z GF :] Choc akurat w tym przypadku GF to krzak wiec
> pewnie bedzie knot :)

nad tym tez sie zastanawialem... mysle jednak, ze niezaleznie od wyboru
jakiego dokonam, jakosc obrazu nie bedzie gorsza (a z pewnoscia lepsza) niz na
mojej aktualnej karcie, tj. GF2 MX400 (noname), ktora nawiasaem mowiac, tez
jest w pelni zadowalajaca, jak dla mnie;

pozdrawiam: qmodo