Re: GeForce4 Ti4200 vs Radeon9100

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 23:04:51 MET DST

marcus075 <ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy> wrote:

> ja bym wziął radka, mimo, że na GF'ach jestes od zawsze...

Nowego Radka nie kupisz. Chyba, ze zlezaly jakis w magazynie ale w to
watpie... Zreszta to samo tyczy sie GF 4 Ti4200...

> i jeszcze radek ma leszą jakość obrazu!:)

A to akurat zalezy od producenta bo rownie dobrze mozna zrobic knota z
Radeona co zylete z GF :] Choc akurat w tym przypadku GF to krzak wiec
pewnie bedzie knot :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,