Re: GeForce4 Ti4200 vs Radeon9100

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 18:18:59 MET DST

 mysle jednak, ze niezaleznie od wyboru
> jakiego dokonam, jakosc obrazu nie bedzie gorsza (a z pewnoscia lepsza)
niz na
> mojej aktualnej karcie, tj. GF2 MX400 (noname)

nie bylbym tego taki pewien. jakies 8 miesiecy temu kupilem gf4 ti4200
noname. wsadzilem ja do kompa i jakosc obrazu w windowsie byla tragiczna.
myslalem nawet ze mi cos z oczami sie zrobilo wiec ze starego komputera
wyciagnalem jeszcze starsza karte s3 virge. obraz na virge byl 100 razy
lepszy niz na tym gf4. oddalem sprzedawcy tego gf4 i zostalem przy gf3 ti450
gainwarda. nawiasem mowiac to wlasnie takiego gainwarda bym ci polecal jak
chcesz miec szybka, bezproblemowa, tania i dajaca dobrej jakosci obraz
karte.