Re: modem kablowy motorola przeboje z dostepem do sieci

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:45:40 MET DST

Użytkownik "sebastian" <seb666_at_yourass.com> napisał w wiadomości
> mam dostep do netu z tv kablowej na modemie motorola surfboard 5100, niby
> wszystko jest ok. ale... po 15minutach max 1 godzinie a czasem nawet po
> minuciemodem nie tracac polaczenia z siecia kablowki (dioda online swieci
> caly czas inne tez niby jest ok) przestaje odbierac dane, tylko wysyla
> sprawdzilem w stanie polaczenia nie odbiera zadnych pakeitow tylkko
wysyla,
> co moze byc przyczyna? konflikt z innym urzadzeniem na usb? (mam skaner na
> usb) a system swiezutko zainstalowany winxp+service packi, sytuacja
normuje
> [...]
Ściągnij sobie najnowsze sterowniki do modemu ze strony motoroli, oraz jak
masz płytę na VIA to zainstaluj patcha do USB (nie pamiętam jak się
nazywał). Ogólnie wiele osób ma problem z tym modemem i usb. Do XP też jest
dużo poprawek związanych z USB. Może się okazać też że masz za słaby bądź za
mocny sygnał z kablówki i modem się gubi - to może sprawdzić serwis
kablówki.

deep