Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:37:32 MET DST

deto wrote:

> Hey,

> :)))

> Toshiba wprowadza na rynek nowy model 8x +/-:
> http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=7051

to gdzies podali zla informacje ze to nagrytwarja 4x - wiec tym bardziej
polecam te toshibe

> Ja tam sie bardziej boje o to ze dysk mi nie wyrobi przy zapuszczonych
> innych rzeczach obciazajacych go ;)

dokladnie tak:) pozatym jakosc nagranych przy takiej szybkosci plyt bedzie
slaba

> Bardzo ciekawa teoria ... ciekawe gdzie takich bzdur sie nasluchales.

to nie teoria a praktyka, znajomi chodza od sklepu do sklepu kupujac po
sztuce DVD+R (albo -R) roznych firm i sprawdzaja czy nagra sie 4x czy nie:)
nie wiem czymu tak jest ale te napedy sa bardzo wrazilwe na jakos czystej
plyty moze w przypadku najdrozszych verbatimow nie ma takich problemow, ale
z roznymi memorexami emtac'mi roznie bywa