Re: modem kablowy motorola przeboje z dostepem do sieci

Autor: sebastian (seb666_at_yourass.com)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:51:49 MET DST

mam najnowsze sterowniki+wszystkie mozliwe udpate'y (jak na moja stara plyte
ecsk7s5a) sygnal jest na tyle ok ze w tej chwili jeszcze mi chodzi:) i u
sasiada nie ma zadnych problemow (ale ma plyte nforce2) ale moze faktycznie
jest za mocny sprawdze to jutro ew. podepne go przez ethernet bo tego jeszce
nie sprawdzalem (nie mam karty sieciowej)